Producten

Speciaal

Veelgestelde vragen


Op deze pagina staan enkele veel gestelde vragen en natuurlijk onze antwoorden

Op deze pagina staan enkele veel gestelde vragen en natuurlijk onze antwoorden. Mocht u vraag er niet tussen staan, neem dan even contact met ons op!

  1. Kan ik als particulier ook bij jullie bestellen?
  2. Wat zijn de verzendkosten?
  3. Hoeveel moet ik minimaal bij jullie bestellen?
  4. Hoe werkt deze site?
  5. Het lukt me niet online te bestellen, hoe kan ik toch produkten bestellen?
  6. Kunnen jullie ook een acceptgirokaart bij mijn bestelling doen om te betalen?
  7. Kan ik ook met een eenmalige machtiging betalen?
  8. Kan ik met een creditcard of een mastercard betalen?
  9. Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?
  10. Er is iets fout met mijn bestelling, wat moet ik nu doen?
  11. Ik woon niet in Nederland, kan ik toch bij jullie bestellen?
  12. Kan ik jullie winkel ook bezoeken en mijn artikelen in jullie winkel uitzoeken?
  13. Ik wil mij afmelden voor jullie nieuwsbrief, hoe doe ik dat?
  14. Wat doen jullie met mijn gegevens?
  15. Krijg ik uitverkochte artikelen nageleverd?
  16. Hebben jullie ook een catalogus met al jullie artikelen?
  17. Hoe werkt de zoekfunctie?

1.Kan ik als particulier ook bij jullie bestellen?
Jazeker onze site is juist bedoeld voor particulieren!

boven

2. Wat zijn de verzendkosten?
Wij rekenen 4 Euro door voor verzendkosten binnen Nederland. Wanneer u voor meer dan 100 Euro bestelt, vervallen de verzendkosten.
Voor het buitenland zijn de verzendkosten afhankelijk van het gewicht van uw bestelling. U kunt hierover van te voren contact met ons opnemen.
Wij zullen altijd een deel van de portokosten (wanneer deze meer dan 4 Euro bedragen) voor onze rekening nemen.

boven

3. Hoeveel moet ik minimaal bij jullie bestellen?
Wij hebben geen minimumbedrag, u mag zoveel bestellen als u zelf wilt!

boven

4. Hoe werkt deze site?
Dat is heel eenvoudig! U kunt produkten zoeken en klikken op het aantal hoeveel u wilt bestellen. Wanneer u klaar bent met bestellen, klikt u op het winkelwagentje. U wordt nu stap voor stap begeleid bij het bestelproces. Voor vragen kunt u ons altijd mailen.

boven

5. Het lukt me niet online te bestellen, hoe kan ik toch produkten bestellen?
Als u op vergroten bij een artikel drukt ziet u de artikelcode, u kunt per e-mail aan info@elanhobby.nl uw artikelen doorgeven. Vermeld hiervoor het artikelnummer , de naam van het artikel, eventueel kleur/soort en het aantal. Om verwarring te voorkomen kunt u ook nog de prijs vermelden.

boven

6. Kunnen jullie ook een acceptgirokaart bij mijn bestelling doen om te betalen?
Helaas dit is niet mogelijk, we leveren alleen op basis van vooruitbetaling. U kunt wel op basis van Rembours bij ons bestellen. Hiervoor worden door TNT post echter hoge prijzen gerekend, die wij helaas aan u moeten doorberekenen. Het bestellen op basis van Rembours kost voor een pakket tot 10 kilo 16 Euro.

boven

7. Kan ik ook met een eenmalige machtiging betalen?
Nee, helaas is dit niet mogelijk.

boven

8. Kan ik met een creditcard of een mastercard betalen?
Dit is mogelijk via Paypal.Voor klanten binnen Nederland wordt hiervoor 1 Euro extra in rekening gebracht. 
Voor buitenlandse klanten is het betalen via paypal gratis.

boven

9. Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?
Wij streven ernaar dat dezelfde dag dat uw betaling bij ons binnenkomt, uw bestelling op de post gaat. Wanneer u betaalt met internetbankieren heeft u uw bestelling vaak 2 dagen later in huis, met een overschrijvingsformulier moet u uitgaan van 1 week.

boven

10. Er is iets fout met mijn bestelling, wat moet ik nu doen?
Neem contact op via ons contactformulier, dan komen we er vast samen uit!

boven

11. Ik woon niet in Nederland, kan ik toch bij jullie bestellen?
Ja hoor, dat is geen enkel probleem! Wij leveren over de hele wereld. De verzendkosten zijn in dat geval afhankelijk van het gewicht van de bestelling.
Wij rekenen voor het buitenland geen kosten voor betalen via bank of paypal.

boven

12. Kan ik jullie winkel ook bezoeken en mijn artikelen in jullie winkel uitzoeken?
Dit is niet mogelijk, we hebben geen winkelpand en zijn enkel een internetwinkel. Wel is het mogelijk om gedane bestellingen, na afspraak, af te halen. Uiteraard vervallen dan de gerekende verzendkosten.

boven

13. Ik wil mij afmelden voor jullie nieuwsbrief, hoe doe ik dat?
Stuur een e-mail naar ons en wij zorgen ervoor dat u direct uit ons bestand verwijderd wordt.

boven

14. Wat doen jullie met mijn gegevens?
De verstrekte gegevens worden uitsluitend gebruikt om uw bestelling af te handelen en voor administratieve doeleinden. Gegevens worden in geen geval aan derden verstrekt!

boven

15. Krijg ik uitverkochte artikelen nageleverd?
Nee, wanneer u artikelen bestelt die uitverkocht zijn, dan zorgen wij dat deze niet op uw rekening berekend worden. Wij zenden uitverkochte artikelen niet automatisch na omdat verschillende van onze artikelen maar eenmalig in onze winkel leverbaar zijn.

boven

16. Hebben jullie ook een catalogus met al jullie artikelen?
We hebben geen catalogus met onze artikelen omdat onze voorraad zeer snel wisselt. Ons artikelenbestand op internet houden we wekelijks bij en alle leverbare producten staan op onze winkelsite.

boven

17. Hoe werkt de zoekfunctie?
Tik het zoekwoord in en klik op de afbeelding van het vergrootglas. Er verschijnt nu een lijst met artikelen waarin het betreffende zoekwoord voorkomt. Nadat u het betreffende artikel hebt aangeklikt zijn er 2 mogelijkheden om terug te gaan:

  1. Terug naar de lijst met zoekresultaten: Tik het zoekwoord nogmaals in het vak van de zoekfunctie in.
  2. Terug naar de beginpagina: Klik op "Terug" .