Veelgestelde vragen
Op deze pagina staan enkele veel gestelde vragen en natuurlijk onze antwoorden. Mocht u vraag er niet tussen staan, neem dan even contact met ons op!
- Kan ik als particulier ook bij jullie bestellen?
- Wat zijn de verzendkosten?
- Hoeveel moet ik minimaal bij jullie bestellen?
- Hoe werkt deze site?
- Het lukt me niet online te bestellen, hoe kan ik toch produkten bestellen?
- Kunnen jullie ook een acceptgirokaart bij mijn bestelling doen om te betalen?
- Kan ik ook met een eenmalige machtiging betalen?
- Kan ik met een creditcard of een mastercard betalen?
- Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?
- Er is iets fout met mijn bestelling, wat moet ik nu doen?
- Ik woon niet in Nederland, kan ik toch bij jullie bestellen?
- Kan ik jullie winkel ook bezoeken en mijn artikelen in jullie winkel uitzoeken?
- Ik wil mij afmelden voor jullie nieuwsbrief, hoe doe ik dat?
- Wat doen jullie met mijn gegevens?
- Krijg ik uitverkochte artikelen nageleverd?
- Hebben jullie ook een catalogus met al jullie artikelen?
- Hoe werkt de zoekfunctie?
1.Kan
ik als particulier ook bij jullie bestellen?
Jazeker onze site is juist bedoeld voor particulieren!
2.
Wat zijn de verzendkosten?
Wij rekenen 4 Euro door voor verzendkosten binnen Nederland. Wanneer u
voor meer dan 100 Euro
bestelt, vervallen de verzendkosten.
Voor het buitenland zijn de verzendkosten afhankelijk van het gewicht
van uw bestelling. U kunt hierover van te voren contact met ons opnemen.
Wij zullen altijd een deel van de portokosten (wanneer deze meer dan 4
Euro bedragen) voor onze rekening nemen.
3.
Hoeveel moet ik minimaal bij jullie bestellen?
Wij hebben geen minimumbedrag, u mag zoveel bestellen als u zelf wilt!
4.
Hoe werkt deze site?
Dat is heel eenvoudig! U kunt produkten zoeken en klikken op het aantal
hoeveel u wilt bestellen. Wanneer u klaar bent met bestellen, klikt u
op het winkelwagentje. U wordt nu stap voor stap begeleid bij het
bestelproces. Voor vragen kunt u ons altijd mailen.
5.
Het lukt me niet online te bestellen, hoe kan ik toch produkten
bestellen?
Als u op vergroten bij een artikel drukt ziet u de artikelcode, u kunt
per e-mail aan info@elanhobby.nl uw artikelen doorgeven. Vermeld
hiervoor het artikelnummer , de naam van het artikel, eventueel
kleur/soort en het aantal. Om verwarring te voorkomen kunt u ook nog de
prijs vermelden.
6.
Kunnen jullie ook een acceptgirokaart bij mijn bestelling doen om te
betalen?
Helaas dit is niet mogelijk, we leveren alleen op basis van
vooruitbetaling. U kunt wel op basis van Rembours bij ons bestellen.
Hiervoor worden door TNT post echter hoge prijzen gerekend, die wij
helaas aan u moeten doorberekenen. Het bestellen op basis van Rembours
kost voor een pakket tot 10 kilo 16 Euro.
7.
Kan ik ook met een eenmalige machtiging betalen?
Nee, helaas is dit niet mogelijk.
8.
Kan ik met een creditcard of een mastercard betalen?
Dit is mogelijk via Paypal.Voor klanten binnen Nederland wordt hiervoor
1 Euro
extra in rekening gebracht.
Voor buitenlandse klanten is het betalen via paypal
gratis.
9.
Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?
Wij streven ernaar dat dezelfde dag dat uw betaling bij ons binnenkomt,
uw bestelling op de post gaat. Wanneer u
betaalt met
internetbankieren heeft u uw bestelling vaak 2 dagen later in huis, met
een overschrijvingsformulier moet u uitgaan van 1 week.
10.
Er is iets fout met mijn bestelling, wat moet ik nu doen?
Neem contact op via ons contactformulier, dan komen we er vast samen
uit!
11.
Ik woon niet in Nederland, kan ik toch bij jullie bestellen?
Ja hoor, dat is geen enkel probleem! Wij leveren over de hele wereld.
De verzendkosten zijn in dat geval afhankelijk van het gewicht van de
bestelling.
Wij rekenen voor het buitenland geen kosten voor betalen via bank of
paypal.
12.
Kan ik jullie winkel ook bezoeken en mijn artikelen in jullie winkel
uitzoeken?
Dit is niet mogelijk, we hebben geen winkelpand en zijn enkel een
internetwinkel. Wel is het mogelijk om gedane bestellingen, na
afspraak, af te halen. Uiteraard vervallen dan de gerekende
verzendkosten.
13.
Ik wil mij afmelden voor jullie nieuwsbrief, hoe doe ik dat?
Stuur een e-mail naar ons
en wij zorgen ervoor dat u direct uit ons bestand verwijderd wordt.
14.
Wat doen jullie met mijn gegevens?
De verstrekte gegevens worden uitsluitend gebruikt om uw bestelling af
te handelen en voor administratieve doeleinden. Gegevens worden in geen
geval aan derden verstrekt!
15.
Krijg ik uitverkochte artikelen
nageleverd?
Nee, wanneer u artikelen bestelt die uitverkocht
zijn, dan zorgen wij
dat deze niet op uw rekening berekend worden. Wij zenden uitverkochte
artikelen
niet automatisch na omdat verschillende van onze artikelen maar
eenmalig in onze winkel
leverbaar zijn.
16.
Hebben jullie ook een catalogus met al
jullie artikelen?
We hebben geen catalogus met onze artikelen omdat onze voorraad zeer
snel wisselt.
Ons artikelenbestand op internet houden we wekelijks bij en alle
leverbare producten
staan op onze winkelsite.
- Terug naar de lijst met zoekresultaten: Tik het zoekwoord nogmaals in het vak van de zoekfunctie in.
- Terug naar de beginpagina: Klik op "Terug" .